woensdag 26 februari 2014

Project life 2014..

Deze week kreeg ik mijn boek binnen van project life 2013, en toen ineens bedacht ik me weer hoe mooi het was, om het echt bij te houden!! Wel had ik in 2014 al mijn fotos al bijgehouden, maar nog totaal geen uitwerkingen gemaakt. Ik vind het vaak zo moeilijk om een passende template te vinden. En dan ook nog een fijne uitwerking te maken!
dankzij Miranda kreeg ik weer inspiratie! Ik had deze mooie template van Mo & Mo al een tijdje geleden aangeschaft, en ben er vandaag maar eens voor gaan zitten! Gelukkig alweer bijna helemaal bij, en ook nog eens heel erg blij met de uitwerkingen!!
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor, best een werk weer iedere week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blijft een geweldig project he....
    leuk dat je 2014 ook weer gaat vast leggen...

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Erg mooi!
    Ik zou het niet kunnen.
    Ik heb me sinds deze week op instagram gewaagd waar ik ook zulke leuke kaders etc tegenkwam verder ik snap er nog geen hout van eigenlijk :-(
    Maar ik geef het niet op en ga door met uitvogelen hoe het werkt.

    Groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je door mij weer inspiratie hebt gekregen :-) Vind je pagina's erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg! Ik ben volgens mij tig jaar bezig wil ik het bijhouden. Daar bedoel ik mee het bewerken van de uiterlijk dus respect voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen