donderdag 17 oktober 2013

En.... ik ben gestart...!!

 
Vandaag was het dan zover... vanochtend mijn weegmoment..! En het begin met BodieBoosten... Wat mocht ik vandaag overdag eigenlijk veel eten...!! het is nu bijna 5 uur dat ik dit schrijf, en ik heb nog geen eens trek...
 
17 okt 84,1 kilo
mijn doel: toch in ieder geval naar de 75 kilo
mijn omtrek schrijf ik hier dan even maar niet... *schaam schaam*
 
Volgende weegmoment volgende week donderdag...!
 
Vanavond eten we lekker wraps..!! En dan voor de mannen met saus(rode pastasaus) en voor mij een beetje chillisaus...!! Oh en natuurlijk vandaag al 4 koppen groene thee, en heel veel water :D

5 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je reactie op mijn blog Sandra...
    Bodieboost heb ik sinds gisteren van gehoord....ik zocht er een E-book van maar denk niet dat dat er is...
    Ik zal je volgen en steunen in de strijd tegen de kilo's....ik ben er ook mee bezig..het lijnen dan ;-)
    Ben ondertussen 14 kilo kwijt...
    Heel veel succes met de strijd tegen de kilo's!

    Groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen