donderdag 8 januari 2015

Tweed bericht...

Ok, ik moet toegeven...het haakt overheerlijk, het is niet enorm prijzig, lekker zacht en warm.. Maar ja, het viel bijna nergens meer te krijgen...de tweed van de zeeman!! En dat is dus altijd als er ergens lekker niet duur garen is, is het binnen no time uitverkocht...
Dus geduld, uiteindelijk 7 bollen via mijn moeder weten te bemachtigen, en deze heerlijke enorme omslagdoek gehaakt... Uiteindelijk 6 bollen gebruikt..maar vond hem zo ok!

Nu nog even op zoek naar iets van een mooie speld, want ja...hoe draag je dat nou lekker?




3 opmerkingen:

  1. Wat knap gedaan! en wat een mooie kleur heb je gebruikt!

    Hoelang doe je erover om zo'n omslagdoek te maken?

    ik vind t super knap van je

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb aan deze denk een weekje gewerkt...met dit garen kan ik Savonds heerlijk op de bank...

      Verwijderen
  2. Wauw die is heerlijk groot! En vast ook lekker warm. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen