dinsdag 13 januari 2015

Crochet along 2015...

Vorig jaar ben ik ook heel enthousiast begonnen aan de cal2014, alleen helaas nooit afgemaakt...kwam denk vooral doordat vriendlief de kleurkeuze niet mooi vond..
Ik heb lang getwijfeld om weer mee te doen aan de cal2015... Maar ja, het blijft leuk zo'n project te hebben waar je elke week even aan kan werken...dus mooie kleurtjes uitgezocht van stylcraft...ook nog een bolletje glittergaren erbij..en gaan maar...

Wil je ook meedoen, volg dan de blog van tertia via http://terraysleven.blogspot.nl/

Hieronder mijn week 1 en 2


14 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch weer mee doet, mooie kleur keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je de cal2014 niet af hebt gemaakt. Die ga je ook niet meer oppakken? Ik heb wel wol besteld voor cal2015. Dus denk dat ik ook mee ga doen. Hij is wel erg leuk, zeker met steken die ik nog nooit gehaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.

    BeantwoordenVerwijderen