maandag 10 februari 2014

Jax update...


En hoe cliche het met kinderen ook klinkt..de tijd vliegt..zo is het met huisdieren ook!! Kijk hem groeien..bijna waar je bijstaat wordt hij groter..!! (inmiddels zien vele van jullie het ook op instagram maar vindt het ook leuk om hier een update te plaatsen..

Inmiddels is hij 4 maanden oud.. (morgen) en ik schat rond de 25 kilo..!! We wegen hem bijna elke week (tot wanneer we nog samen op de weegschaal kunnen) omdat ik het wel leuk vindt om bij te houden...

Ook de cursus gaat erg goed..inmiddels hebben we de puppycursus erop zitten..en ook de basis cursus achter de rug (deze vond ik zelf best pittig...2 dagen in de week 1,5 uur)
Maar donderdag examen...dus aankomende dagen moeten Jax en ik nog even druk oefenen...!! En daarna gelijk door voor vervolg 1...! leuk nieuwe uitdagingen, nieuwe dingen leren..zoals volg, naast etc...!! Hij leert graag, en doet alles voor me (als ik met snoepjes loop :))
Ben benieuwd donderdag..!!

4 opmerkingen:

  1. is het toch een lekker ding ♥
    En ja voor je het weet, kan nooit meer lang duren is hij aan het puberen.....
    Succes donderdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaah hoe geweldig die foto!!! Oh oh in die tijd komen wij ook nog hihi. Succes donderdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige hond, en wat fijn dat jullie zo'n plezier hebben op de puppy cursus.

    Heeel veeel succes met het examen!!

    BeantwoordenVerwijderen