dinsdag 30 juli 2013

Eindelijk weer een update, deken af!

 Eindelijk na een verhuizing van amstelveen naar Hilversum, hier natuurlijk nog een hoop te doen, heb ik een WIP(work in progress) kunnen afmaken....

Nadat ik al was begonnen met mijn andere deken van Stylcraft, moest deze eigenlijk wel af...maar dat was een domper! Wat haakt dat acryl van de zeeman en wibra onwijs stug nadat je Stylcraft gewend bent..!!

Daarom is hij niet echt onwijs groot geworden, omdat ik er eigenlijk wel klaar mee was. Maar ben er wel blij mee..hij is wel erg leuk geworden!

Wel wil ik nog de babysoft acryl van de zeeman proberen, misschien is dit iets minder stug?! Nu verder met mijn volgende project, een granny bobble flower deken, en een secret deken project (net de mooie kleuren besteld)

5 opmerkingen:

  1. Mooie deken, Sandra. En tja...als je eenmaal aan bepaald garen gewend bent, dan valt al het andere garen daarbij in het niet. Ik wil binnenkort ook aan de granny bobble flower beginnen. Ga je die van Stylecraft haken of Drops Paris?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er al aan begonnen :-) met stylcraft..!! helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de stalen kaart besteld bij echtstudio. Ze hadden laatst een mooie deken van Paris op hun blog staan. Eerst wilde ik hem ook van Paris gaan haken maar misschien wel een leuk project voor style craft. Het zal nog wel even duren voor ik er aan ga beginnen maar dan kan ik de kleurtjes op mijn gemak even uitzoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen is dat als hijineens niet meer lekker haakt! Op naar de volgende :) succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor! Hoe groot is de deken geworden :) ?

    BeantwoordenVerwijderen