vrijdag 31 mei 2013

Leon de leeuw en shoppen bij Echtstudio..

Hij is af..!! Leon de leeuw..!!
Maar ik maak hem nooit meer, zijn haren waren een soort van klein drama! Gelukkig vindt wes hem prachtig..!! dat scheelt wel :D

Nu op naar het volgende project..!!
eerst nog even een kussen afmaken met alle grannys die ik ontvangen heb met een granny swap!! had voor de kleuren zwart wit gekozen, omdat ik ons nieuwe huis veel grijs komt..



Gisteren ben ik naar de nieuwe winkel van Echtstudio geweest..!! echt zo gaaf, en heerlijk groot! Ik had voor mijn verjaardag nog wat echtstudio bonnen gekregen..en die moesten natuurlijk uit gegeven worden!! Ik had al een tijdje het patroon van Revlie liggen, de granny bobble flower, en daarvoor heb ik mooi het nieuwe acryl van Echtstudio meegenomen.. Stylcraft..!! kijk die kleurtjes..!!

4 opmerkingen:

  1. De leeuw is leuk en de kleuren garen die je hebt gekocht ook. Lekker zacht is het acryl hè? Goed idee om de deken van Revlie ermee te maken. Misschien ga ik dat ook wel doen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De leeuw is wel goed gelukt, maar het is inderdaad een heel werk, ik hem hem ook gemaakt. Wat een leuke kleurtjes heb je uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leon ziet er superlief uit!!!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen