vrijdag 14 december 2012

Blog candy @scrappanic

Nog steeds ben ik aan het twijfelen waar en hoe ik straks mijn album ga laten printen van mijn project 366...maar nou kwam ik op deze geweldige scrapblog terecht en zag deze CANDY!! en die moet ik toch even met jullie delen:

 
De prijs:

Fotofabriek .nl

heeft een fantastische aanbieding speciaal gericht op scrappers - een korting van maar liefst 30% op een Deluxe fotoalbum van minimaal 30 paginas (en die paginas hebben wij zeker nodig ) . De korting geldt tot januari 2013 zodat we voldoende tijd hebben om het album af te maken.
En je krijgt de kans om dit gratis te winnen als blogcandy door de banner op je website of blog te plaatsen
 
Actie voorwaarden:
* Alle websites die direct met ons samenwerken om de scrapbook actie te promoten , maken kans op een gratis scrapbook/fotoboek!
* De banner(s) dienen t/m 15 januari 2013 op de blog/website geplaatst te worden.
* De banner(s) dienen enigszins een prominente positie op de website/blog te krijgen
* Als je de banner(s) op je website/blog plaatst, stuur dan ook even een kort mailtje naar klantenservice@fotofabriek.nl
* Affiliatieconstructies zijn uitgesloten van deelname vanwege een apart geldende vergoeding.


* Fotoboek De luxe XL ( 30x30cm)
* gratis 32 pagina's
* Gratis verzending
* Vanaf 16 januari 2013 zal de winnaar bericht ontvangen.
* Ga snel naar deze weblog http://www.scrappanic.blogspot.nl/ om mee te doen aan deze actie...!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten