dinsdag 3 februari 2009

Ik ben getagged

Leuk..ik kreeg een fototag door van Tamara met daarin het volgende:


Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Dis mijn foto

In maart 2007 zijn we voor eric zijn verjaardag met zijn 3e een dagje naar Blijdorp geweest..die overdekte waterkoepel is zo geweldig daar..!! en daar is deze foto van!
Ik vind dat iedereen die hier komt, en het leuk vindt ook te doen, deze tag mag doen! :-)
Morgen ochtend komt mijn foto van vandaag!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten