zaterdag 15 november 2008

Designteam Call

Beste Allemaal

Het is dan eindelijk zover ook Scrap Goodies gaat op zoek naar een Design team lid! Voor nu ben ik op zoek naar 1 iemand die helemaal in to scrappen is..maar daarbij ook graag kaartjes maakt! Je maakt layouts om artikelen in de webwinkel te promoten, maar ik vind het ook erg leuk als je helpt met verzinnen voor challenges voor de Scrap Goodies Weblog!!!

Voorwaarden
* Maak 1 nieuwe layout
* Maak een kaart in je eigen stijl, mag kerstkaart zijn maar ook uiteraard andere soort kaart.
* Stuur hiervan voor 20 Dec een foto naar info@scrapgoodies.nl met daarbij een kleine omschrijving van jezelf.
* De mogelijkheid hebben zeker elke maand voor de webwinkel een layout en kaart te maken, maar ook om leuke dingen te maken voor de weblog, hierbij natuurlijk in overleg met mij i.v.m. nieuwe artikelen die je kan ontvangen

Lijkt je dit helemaal geweldig aarzel dan niet en laat al je geweldige bijdrages zien. Na 20 Dec zal ik een keuze maken. Ook voor vragen of andere informatie kan je me vinden via info@scrapgoodies.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten